Termos / Remonter TR – 4 H

FUNKCJE
→ transport masy asfaltobetonowej i emulsji z wytwórni
   na miejsce remontu lub budowy nawierzchni w
   odpowiednio wysokiej temperaturze,
→ dozowanie gorącej masy asfaltobetonowej w celu
   wypełnienia ubytku w nawierzchni,
→ inne prace narzędziami hydraulicznymi zasilanymi z
   wyjścia hydraulicznego w termosie (wykucie
   nawierzchni młotem, wycięcie przecinarką,
   wywiercenie wiertnicą diamentową itp.)
→ skropienie nawierzchni podgrzaną emulsją – z
   wewnętrznej skrapiarki z lancą ręczną (OPCJA)

· Pojemność zbiornika masy asfaltobetonowej : 4,5 m3
· Napęd podajnika ślimakowego : hydrauliczny z
  zabezpieczeniem przeciążeniowym
· Obroty podajnika ślimakowego : prawo – lewo
· Górny właz zasypowy : otwierany hydraulicznie
  wymiary 1170 mm x 1580 mm
· Poszycie zbiornika : aluminium ryflowane
· Wysoka izolacyjność termiczna i wydajny system
  grzewczy – możliwość przewozu gorącej masy przez
  kilkanaście godzin !

OGRZEWANIE

→ palnik olejowy w komorze zamkniętej
→ sterowanie : automatyczne z termostatem
→ kontrola i utrzymywanie temperatury masy : tak
→ kontrola i utrzymywanie temperatury emulsji : tak
   (jeżeli występuje skrapiarka)
→ zużycie oleju opałowego : 1 ÷ 3 l/godz.
→ izolacja termiczna : 100 mm, wełna min. o obniżonym
   współczynniku przenikalności cieplnej
→ spadek temperatury masy bez ogrzewania : 1 ºC/h

AGREGAT HYDRAULICZNY

→ zasilanie : 2-cylindrowy silnik benzynowy
   Briggs & Stratton, 22 KM
→ zewnętrzne wyjście hydrauliczne : 20 l/min
                                                  max 140 bar

· Nośniki : samochody ciężarowe o nośności min. 12 t na
  ramie, na skrzyni ładunkowej lub podwozie 2-osiowe
  holowane (wyposażenie dodatkowe termosu)
· Oświetlenie robocze + lampa błyskowa : TAK
· Wymiary dł. x szer. x wys. : 4135 x 2200 x 1954 mm
· Masa własna : 2.700 ÷ 3.000 kg (w zależności od
  wyposażenia)