
F 5001 ISG
Dual Fuel - możliwość pracy na benzynie (PB) lub gazie (LPG). Agregat jednofazowy 230V z elektroniczną stabilizacją napięcia zalecany do wszystkich odbiorników. Inverterowa technologia.
Napięcie znamionowe: 230 V
Moc znamionowa 1~: 3,6 kW
Typ silnika: benzynowy
W agregatach FOGO F 4000 ISE stosowany jest z silnik benzynowy RATO.
Stabilna częstotliwość 50 Hz oraz regulacja napięcia ± 1 %. Inverterowa technologia zapewnia niski poziom zakłóceń THD ≤ 3 % oraz małe gabaryty. Oszczędzanie paliwa realizowane przez automatyczną redukcję obrotów wraz ze spadkiem obciążenia. Urządzenie posiada funkcję łączenia dwóch agregatów F 5001 ISG w jeden zespół prądotwórczy oraz funkcję ładowania akumulatora. Rozruch elektryczny. Dual Fuel - możliwość pracy na benzynie (PB) lub gazie (LPG)
Dokonanie właściwego wyboru agregatu to gwarancja niezawodnej pracy. W kilku zdaniach przekazujemy praktyczne wskazówki.
Jeżeli agregat musi pracować bez przerwy, nie należy przekraczać 80% parametru mocy PRP. Należy uwzględnić zapas mocy dla prądów rozruchowych posiadanych odbiorników. Minimalne obciążenie gwarantujące poprawne działanie agregatu przez cały okres jego eksploatacji to 30% mocy PRP.
Parametry - dla zasilania PB
Moc maksymalna : 4,0 kW 1~
Moc znamionowa : 3,6 kW 1~
Napięcie znamionowe : 230 V 50 Hz
Prąd znamionowy : 16,5 A 1~
Parametry - dla zasilania LPG
Moc maksymalna : 3,8 kW 1~
Moc znamionowa : 3,4 kW 1~
Napięcie znamionowe : 230 V 50 Hz
Prąd znamionowy : 14,8 A 1~
Moc akustyczna Lwa : 94 dB(A)
Wymiary dł. x sz. x wys. : 590 x 456 x 511 mm
Ciężar : 48 kg
Prądnica
Typ : inverterowa
Stopień ochrony : IP ??
Silnik
Typ : RATO R225 DVI, 4-suwowy
Moc : 5,15 kW przy 3.600 obr./min.
Ilość cylindrów : 1
Pojemność : 225,0 cm3
Pojemność zbiornika paliwa : 8,3 l / butla 11 kg
Rodzaj paliwa : etylina 95 / LPG
Zużycie paliwa : 1,67 l/h
Czas pracy bez tankowania : 4 h 58 min
→ 1 gniazdo 1~ 16A
→ gniazdo USB
→ gniazdo i przewody do ładowania akumulatora 12 V 8,3 A
→ kontrolka niskiego stanu oleju
→ sygnalizacja przeciążeniowa
→ ochrona termiczna generatora